دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

اسیر دل



می دونم که دیگه دیره/عجل هر دو رسیده/من که زودتر از تو مردم/تو گفتی قیدمو زد او/ندونستی که اسیرم/به اجبار دارم می میرم/تو هم که ایستاده مردی/توی چنگ وحشی دیو/تنت رو به کی سپردی/وقتی که پیشت نبودم/من و تو روحی نداریم/توی جسمی که می بینند/روح ما عاشق هم بود/واسه اینه که رها شد/بزار با جسم من و تو/هرکی می خواد تا برقصه/جسم بی روح فایده نداره/جسمی که عشقی نداره/یادته فرصت آخر/که می بردنت از پیشم/واسه اعدام نهایی/جمله گفتی از ته دل/گفتی که می شه پس از مرگ/من و تو پیش هم باشیم؟/***/حالا تو دلگیری از من/که چرا ساده می باختم/مگه تو خبر نداری/ که دلم رو من نباختم/می دونی؟!خبر نداری/اینجا دنیای دل ها نیست/می شه از اینجا گذر کرد/تا رها شیم از جدایی/من واسه تو قصری ساختم/توی دنیای رهایی/قصری که مال من و توست/و هرچی که تو بخواهی


جهت دریافت و مشاهده ی تصویر پایین که حاوی متن شعر است روی آن کلیک کنید...


------------------------------------------------------------------------------------

دکلمه این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 2.44MB     فرمت: MP3   


دانلود از فضای پیکوفایل


دانلود از فضای 4shared


نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/12/13 ساعت 12:55

درود بر شما
کارهای زیباتونو خوندم موفق باشید
دعوتتون میکنم به یه انجمن شعر بسیار خوب فرهنگسرا انقلاب شنبه ها ساعت 4نواب پل کمیل که استاد فرامرز عامری اونجا برگزار میکنن وواقعا جلسات خوبو بی نظیریه
مشتاق دیدار
بدرود
مهتاب

مهتاب 1390/12/13 ساعت 12:54

درود بر شما
کارهای زیباتونو خوندم موفق باشید
دعوتتون میکنم به یه انجمن شعر بسیار خوب فرهنگسرا انقلاب شنبه ها ساعت 4نواب پل کمیل که استاد فرامرز عامری اونجا برگزار میکنن وواقعا جلسات خوبو بی نظیریه
مشتاق دیدار
بدرود
مهتاب

با سلام حضور مدیریت وبلاگ
با ثبت وبلاگ های خود در لینکدونی زمزار بازدیدکننده های هدفمند دریافت خواهید نمود.

فقط کافیست کدهای مربوط به لینک خود را جهت فعالسازی در آخرین سطر قالب وبلاگ اضافه کنید و با مراجعه به صفحه ی اخر لینک باکس بر روی لینک ارسالی خود کلیک کرده تا فعال گردد و برای هزاران بازدیدکننده بنمایش درآید
لینک باکس کاملا هوشمند بوده و با تمامی سروریس دهندگان وبلاگ فارسی سازگاری دارد
آدرس:
http://www.zamzar.info

سلام
از زیبایی کلامتان بهره بردم

با سلام
شعراتون رو خوندم / باید بهتون تبریک بگم بابت هنرتون
اگه در زمینه های مذهبی هم میتونی کار کنی سری به ما بزن و در صورت تمایل پیام بذار تا بیشتر با هم آشنا شده ( من سبک بدم و شما هم روی سبک شعر پیاده کن )
یاعلی
در ضمن اگه دوست داشتی با نام کربلایی حمیددهاقین لینک کن ( میتونی از لوگو هم استفاده کنی)

علیک سلام

خوب و خوش و سلامت باشید دوست عزیز

ahmad 1390/12/08 ساعت 16:55 http://tanhae1.blogfa.com

آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
???آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
?????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
??????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
???????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
?????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
??????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
???????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
????????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
?????????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
??????????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
???????????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
????????????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
?????????????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
????????????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
???????????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
??????????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
?????????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
????????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
???????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
??????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
?????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
????????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
???????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
??????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
?????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
????آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
???آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
??آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

_____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*###### ##
_##################_______*###########
__##################_____*#############
___#################*__###############*
____#################################*
______############ حـس غریب############
_______#############################
________###########################
__________###http://hesegharib77.blogfa.com##
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________*#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#
سلام...خوبی؟آپ شدما...بدو بیا پیشم...منتظرتما....بدو بیا دیگه

ببین دوست خوبم گفتی شعر را جمله هایی زیبا و احساسی می دانی، پس خیلی از صحبت های روزانه هم شعر به حساب میان!؟ به نظر من شعر یعنی متنی که دارای نظم باشه و داخلش تخیل و تصویر سازی به کار رفته باشه و در همه ی ابیاتش به دنبال یک هدف و یک مقصود باشه نه اینکه فقط برای جور کردن قافیه چند کلمه ی بی ربط و چند جمله ی نا مفهوم کنار هم بچینیم.
خیلی خوبه که به دنبال سبک خودت هستی اما باید سبکی که می سازی بار ادبی داشته باشه مثل نیما، فروغ، مشیری ...
در هر صورت به عنوان یک خواننده خواستم کمی با شما تبادل اطلاعات کنم. امیدوارم از دست من ناراحت نشده باشید.
مانا باشید/

درود
دوست عزیز من بسیاری از اشعار شما را خواندم.
و چند نکته به ذهنم رسید و خواستم پاسخی از شما بگیرم.
اول اینکه شعر را چگونه تعریف می کنید؟
چه سبک شعری را دنبال می کنید؟
رویا پردازی در شعر را چگونه می دانید؟
چه شاعرانی به شما الهام می دهند؟
ببخشید که بسیار پرسیدم. می خواستم با شعر هایتان بیشتر آشنا شوم و درکشان کنم. امیدوارم پاسخ بگیرم.
موفق باشید/

[ بدون نام ] 1390/12/04 ساعت 12:18

زیبا بود ... ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد